Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 kwietnia 2013

Dlaczego!?!?!?!?!?

Miałam jutro jechać do heliosa na Spring Breakers. Dziś rano spytałam się mamy czy mogę jechać. Ona oczywiście pozwoliła pod warunkiem że 2 maja pojedziemy do babci i nie pójdę na obchody trzeciomajowe. Cały dzień nawet miałam dobry. Nawet na W-F nie było tak źle, a gdy wróciłam do domu, mój pokój lśnił, a mama powiedziała że niema mowy żebym pojechała na ten film bo jest tam dużo wulgaryzmu i ogólnie brzydkie zachowanie. Niech sobie pójdzie do naszej szkoły na jeden dzień to naprawdę stwierdzi że ten film jest bardzo łagodny. Cały dzień mi spieprzyła matka. Mam już tego dość!!!
Dlaczego ty na górze musisz mi tak komplikować życie!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!



                                                                                                 

                                   Misia :*
P.S. 7 rozdział powinien się pokazać jutro ;)

2 komentarze:

  1. też chciałam iść ,ale mój tata zareagował podobnie :(
    fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się. :) Spring Breakers można wypożyczyć i obejrzeć u kogoś z nas :3

    OdpowiedzUsuń