Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 kwietnia 2013

Przyjaciel

Przyjaźń to najważniejsza rzecz na świecie. Każdy ma takiego swojego przyjaciela lub przyjaciółkę.
Ostatnio znów zaczęłam czytać książkę ''Ucisz mnie pocałunkiem'' autora Blue Jeansa. Paula (główna bohaterka) mieszkająca w dostała stypendium w Londynie. Zamieszkała w akademiku w pokoju z Valentiną(włoską przyjaciółką). W tym akademiku mieszka także Luka Valor który cały czas uprzykrza życie. Kiedyś na stołówce gdy zdenerwował ją Luka, rzuciła w niego kostką lodu i prawie wybiła mu oko. Dyrektor powinien usunąć ją z akademika, ale postanawia że Paula i Luka będą przez tydzień razem sprzątać. Chłopak cały czas jej dokucza i wkurza. Valentina zaczyna wmawiać Pauli że Luka ją podrywa i szaleje za nią oraz że ona też go kocha.
Też mam taką swoją Valentinę. Jest nią Inna. Cały czas mnie wkurza i przekomarza, ale i tak jesteśmy przyjaciółkami. W dodatku Nati (Inna) i  Karot (Lukierek) cały czas mi wmawiają że kocham się w pewnym chłopaku. Jest to głupota, bo ani ja ani on nie zwracamy na siebie uwagi. Zastanówcie się co mówicie ;)
Macie kilka obrazków:



I oczywiście piosenka:




   
                                                                                                                                             Misia :* 

1 komentarz: