Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 sierpnia 2013

Wróciłam

Nareszcie wróciłam do mojego ukochanego domku po obozie i wyjazdach z rodzicami. Dużo się wydarzyło, poznałam nowych ludzi, ogólnie wakacje bez planów, zobowiązań i z wielką ilością muzyki :)  Na obozie byliśmy w muzeum mydła, mieliśmy warty, chatki (opowiem w następnym poście) i jak powiedziała nam druhna prawie nic nie zrealizowaliśmy z głównego planu zajęć. Z rodzicami byłam nad jeziorem Rożnowskim (piękne widoki) w jakimś zadupiu. Cóż bywa.
Minęła już połowa wakacji, ale jest mnóstwo piosenek które przypominają mi pewne chwile np:







                                                                                                    Misia :*



2 komentarze:

  1. Doda <3
    Jak tego słucham to przypomina mi się od razu nasze echo <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń