Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 sierpnia 2013

Miły dzionek

Słońce już zaszło i kończy się mój miły dzień. Dużą część dnia spędziłam z Konradem i trochę z jego kolegami i Karoliną. Dzisiejszy dzień spędzony z przyjaciółmi, muzyką i wodą :) 
Przed chwilą skończyłam gadać z Natalią i postanowiłyśmy założyć kampanie AWE RÓŻOWE KUCYKI PONY. Mi już dzisiaj na prawdę odbija z tego ciepła. 


Cytat na dziś : 
- Zatańczysz?
- Jestem zmęczona...
- Ale z nim tańczyłaś
- Bo nie jest moim przyjacielem
Odszedł smutny. Zatrzymała go chwytając za rękę
- Jesteś moim przyjacielem, w stosunku do Ciebie mogę być szczera, dla niego muszę być miła
                                                                                            
                                                                                                                                                 Misia :*

P.S. Postaram się jutro wstawić pierwszy filmik :)

2 komentarze:

  1. AWE RÓŻOWE KUCYKI PONY I JUŻ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i nuta nie jest w moim stylu, ale miło się ją słucha !

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    ℤapraszam 》trolling-about-all.blogspot.com《

    OdpowiedzUsuń