Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 sierpnia 2013

Wczorajsza kolacja - elegancja francja

Wczoraj ciocia zaprosiła mnie z rodziną na kolacją do Wodnej Wieży w Pszczynie. Jest tam pięknie! Dopasowany wystrój do byłej wieży ciśnień, miła obsługa i widoki na około. Restauracja znajduje się na 8 piętrze więc wiać nawet kościół na rynku w Pszczynie. Ogólnie jedzenie i wina dobre więc jak ktoś potrzebuje miejsca na elegancką kolację to tam zapraszam, poza tym było tam fajnie bo z moją rodziną nie da się nudzić. Macie zdjęcie  kawałka wystroju:

Aktualnie czytam sobie książkę, a mianowicie '' Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie'', a poza tym muszę zacząć wyrabiać godziny z ratownika i dzisiaj miałam iść, ale w takich upałach bym tam nie wytrzymała.Mój kot też ma dość upałów i leży jak zdechły na kanapie. Jak będę miała możliwość to wstawię zdjęcie.


                                                                                             Misia :*

2 komentarze:

  1. Zostaniesz ratownikiem? Super :)

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wieczór miałaś udany
    Fajna piosenka , mimo że nie jestem wielką fanką Adama to ma on bardzo fajny głos
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń