Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 czerwca 2013

To już jest koniec

Przed chwilą wróciłam z ogniska u znajomych. Było fajnie, ale dopiero teraz czuję że nie pójdę jutro do szkoły i nie spotkam się z moją klasą.  Zaczęły się wakacje lecz do roku szkolnego zostało jeszcze sporo czasu, a i tak z większością się nie zobaczę. Szkoda. Lecz trzeba się pozbierać i iść dalej, ale moja była klasa na zawsze zapadnie mi w pamięci.


Bo dziś jest dzień, który coś zamyka,
z kimś trze­ba się roz­stać,coś opuścić trzeba.
I choć ser­ce krzyczeć każe- mil­czeć trzeba.

                                                                  Misia :*

4 komentarze:

  1. No szkoda ,że już koniec z tymi osobami : <
    Zapraszam ; http://komnataciemnosci.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też żałuję ;c
    Obserwuję bloga, mogłabyś zaobserwować mojego?

    www.lubieoliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tak zgranej klasy.
    Na pewno się szybko pozbierasz.
    Możecie organizować różne spotkania.


    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/
    Wpadnij a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę. :)

    OdpowiedzUsuń