Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 czerwca 2013

Przepraszam

Przepraszam was bardzo że ostatnio nie było żądnych postów, ale miałam trudny okres w życiu, a poza tym zaganiany tydzień. Od piątku do niedzieli miałam kurs zastępowych (jeśli Inna znajdzie na komputerze filmiki to podam wam linki). Ogólnie było fajnie, ale poszliśmy do lasu na 2 godziny i złapałam 2 kleszcze. Bywa :(  W poniedziałek kręciłam z Inną TAG z przyjaciółką.We wtorek miałam okulistę. Dzisiaj miałam angielski więc tak trochę czasu brak, a w sobotę manewry. Jutro mam przedstawiać z Inną scenką na angielski więc wszystko muszę umieć na pamięć, a ja prawie nic nie umiem :)
Bardzo spodobał mi się pomysł pisania cytatów lub motywujących tekstów od Innej więc u mnie też się coś takiego znajdzie pod każdym postem.


Nie sztuką jest kochać, sztuką jest wybaczać !

Zagadka: Jak myślicie, ile można zebrać kleszczy w ciągu 2 godzin? Piszcie w komentarzach ;)

Misia :*

1 komentarz:

  1. W ciągu 2h można zebrać 10 kleszczy :)
    Świetny cytat...

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń