Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

Nic o mnie nie wiesz

'' Nic o mnie nie wiesz
 Bo tylko patrzysz na mnie z boku
 Nie mam wyboru, idę własną drogą
 W bezustannym amoku''


Jest to refren piosenki która mówi czystą prawdę. O mnie nikt wszystkiego nie wie. Nawet Najbliższe przyjaciółki, ale to ja zamknęłam się w sobie i nie mówiłam nic o sobie. Dziś mam urodziny więc postaram się im powiedzieć choć szczegół z mojego życia.
Moje inspiracje:




Są ta­cy, którzy uciekają od cier­pienia miłości. Kocha­li, za­wied­li się i nie chcą już ni­kogo kochać, ni­komu służyć, ni­komu po­magać. Ta­ka sa­mot­ność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od sa­mego życia. Za­myka się w sobie. 


Misa :*


1 komentarz:

  1. oj szkoda ze jesteś zamknieta w sobei.. to nie pomaga !
    Dasz radę ;)
    Otworz sie na świat !!

    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ; )

    OdpowiedzUsuń