Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 maja 2013

Bezimienni

Nie mam na razie sił pisać jakieś długie posty, ale jest w przygotowaniu. Ogólnie jestem przeziębiona, ale przed chwilą dowiedziałam się że 22 czerwca w Bytomiu w Muszli Koncertowej w Parku Miejskim odbędzie się koncert Bezimiennych. Strasznie się cieszę ponieważ zostało tylko namówić rodziców, aby pozwolili mi iść na ten koncert. Koncert zaczyna się o 21:00 a powinien się skończyć ok 22:15 więc chętnych zapraszam. Pod tym linkiem macie cały plan imprezy Dni Bytomia http://bytom.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1865993,dni-bytomia-2013-program-koncerty-i-nie-tylko,5455271,id,t,zid.html#galeria.
Zostawiam wam kilka zajebistych piosenek od Bezimiennych:







Misia :*

2 komentarze:

  1. Też jestem przeziębiona. Trzymam kciuki za rozmowę z rodzicami. ;) Zapraszam ! // cranberryshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ci pozwolą bo koncert jest krótki i o 21:00. :)
    Też będę jak co trzymać kciuki. <3
    Zapraszam na: http://porcelain-black-fan.blogspot.com/
    PS:Fajny blog. ;>

    OdpowiedzUsuń