Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 marca 2013

Miłość

Miłość. Co to w ogóle jest? Pierw zobaczymy co na ten temat myśli nasza ciocia wikipedia:

Miłość – uczucie skierowane do osoby połączone z pragnieniem dobra i szczęścia. Miłość może być rozumiana jako emocja wywołana poczuciem silnej więzi międzyludzkiej. Określenie "miłość" może odnosić się do różnorodnych uczuć, stanów i postaw. Miłość daje zadowolenie i umożliwia samorealizację dzięki obecności drugiego człowieka. Rozmaitość użyć i znaczeń połączona z zawiłością uczuć i postaw składających się na miłość powoduje, że jest trudna do jednoznacznego zdefiniowania.

A według mnie:

Miłość - uczucie między dwiema osobami. Jest to coś najważniejszego w życiu. Ludzie czasami oburzają się gdy widzą gei lub lesbijki, ale przecież liczy się uczucie. 

A może teraz kilka opisów:

To jest coś co bardzo mi się podoba:

Lubisz mnie?"
| On powiedział "nie".
| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
| Znowu powiedział "nie".
| Zapytała wiec jeszcze raz:
| " Jestem w twoim sercu?"
| Powiedział "nie".
| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
| Smutne - pomyślała i odeszła.
| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
| tylko umarłbym z tęsknoty."

A teraz piosenka i kilka zdjęć przez które zrobiłam tego posta





                                                                                                                            Misia :*

4 komentarze:

  1. Wzruszylam sie, bardzo podoba mi sie twoj styl pisania. Bede zagladac i obserwuje. Rewanz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z tobą. Miłość to przede wszystkim głębokie uczucie ; ))

    OdpowiedzUsuń