Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 października 2013

Udany tydzień

Powoli kończy się tydzień, bo dzisiaj już piątek. Ten tydzień uważam za bardzo udany. Odbył się w naszej szkole nabór do drużyny harcerskiej,a po naborze pośmiałam się z przyjaciółmi ( Zawsze spoko robić sobie siarę na całe miasto :P ) Cieszę się że miałam czas spotkać się z Konradem :D
Właśnie mam polski, ale z powodu braku klasy (w szkole jest 5 osób, a reszta jest na zawodach) poszliśmy do biblioteki na komputerach. Jeszcze dzisiaj mam zbiórkę harcerską po naborową. Cieszę się z niej, bo będę miała nowy zastęp.
Postaram się  zrobić jutro posta tematycznego :)


Misia :*

1 komentarz:

  1. Pyska post jest jak najbardziej udany przynajmniej jak dla mnie ;**
    A jeśli ci to nie sprawi kłopotu to wiesz gdzie zajrzeć <3

    Miłego dnia życzy ; kicia ;*

    http://ukradnij-dla-mnie-niebo.blogspot.com/ - nowa notka jak coś <3 Jak chcesz to zajrzyj jeśli ci to oczywiście problemu nie sprawi

    OdpowiedzUsuń